wtorek, 15 lipca 2014

Komputer pokładowy

W dzisiejszych czasach trudno już wyobrazić sobie samochód, w którym zdecydowana większość jego części składowych nie byłaby elektroniczna.
Każdy szanujący się mechanik samochodowy dysponuje specjalistycznym sprzętem do kompleksowej komputerowej diagnostyki samochodu. 
Prawie każdy samochód posiada komputer pokładowy. Brzmi to szczególnie dla tych spośród nas, którzy samochodu nigdy nie mieli, niczym nomenklatura prosto ze Star Treka. I nie ma się czemu dziwić, bowiem komputer pokładowy niegdyś był jedynie projekcją wyobraźni reżysera science fiction.
Dziś, tak jak wiele innych rzeczy, o których jeszcze nie dawno mogliśmy tylko poczytać w powieściach fantastycznych są już w powszechnym użyciu.

5 komentarzy:

  1. Chyba dziś w większość samochodów jest tak, ze są one wyposażone w komputer. Jednak dla mnie również ważne jest samo bezpieczeństwo na drodze. Jak czytałem w artykule https://www.miastopoznaj.pl/kultura-i-styl/13-material-partnera/9163-auto-ci-sciaga-na-drodze-sprawdz-przyczyny to wiem także jakie mogą być przyczyny ściągania auta na drodze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat ja się w ogóle nie znam na takich kwestiach i ze wszystkimi problemami z samochodem zawsze jadę do serwisu. Kiedy natomiast pojazd zatrzyma mi się na trasie to wtedy dzwonię po pomoc drogową https://pomocdrogowa.i-koszalin.pl/ która zawsze mi pomoże.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie niestety całkiem niedawno coś w samochodzie się zepsuło z komputerem i musiałam moje auto oddać do naprawy. Jednak wiem, że w serwisie https://autokorbas.pl/ bez najmniejszego problemu są sobie w stanie poradzić z takimi awariami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bezpieczeństwo na drodze jest niezwykle istotne, dlatego produkcja znaków drogowych odgrywa kluczową rolę. Jeśli poszukujesz solidnego dostawcy znaków drogowych, warto zapoznać się z ofertą firmy Drogmal. Na ich stronie internetowej https://drogmal.pl/ znajdziesz szeroki wybór znaków drogowych, które są wykonane z dbałością o najwyższą jakość i zgodnie z obowiązującymi normami. Firma Drogmal posiada bogate doświadczenie w produkcji znaków drogowych i doskonale rozumie potrzeby swoich klientów. Bez względu na skomplikowane wymagania projektowe, Drogmal jest w stanie sprostać oczekiwaniom i dostarczyć znaki drogowe na czas. Wybierz Drogmal jako solidnego partnera w produkcji znaków drogowych i przyczynij się do poprawy bezpieczeństwa na naszych drogach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Skorzystałem z usług https://zlomujemy24h.pl/ i jestem bardzo zadowolony. Zarówno ceny, jak i obsługa były na najwyższym poziomie. Polecam każdemu, kto chce pozbyć się swojego pojazdu.

    OdpowiedzUsuń